Siihen, että päästään näytelmiin. Sitten mä saan ollakkin molemmat päivät. Sirre tulee lauantaiksi, mutta ei sunnuntaiksi jos hallissa on kuumaa tai jos poitsu ei halua tulla enää toiseksi päiväksi. Lauantaina meit poikia arvostelee Henry Hornell, joka on norjalainen tuomarisetä ja sunnuntaina minua Marie Westerlund ruotsalainen tuomaritäti. Eli sangen pohjoismaalaiset värit on kehissä. Ja lisäksi lauantaina mä pääsen taas agilityradalla. Jesh!

Tänään sain kokeilla oppimiani taitoja, joita me ollaan emännän kanssa hiottu parisen vuotta ihan ulkosalla ja minähän pelasin kuulema paremmin kuin ajatus emännän mielestä. Eihän sitä koskaan tiedä millaista keikkaa mulle pukkaisisi. ;)
Mun pitikin emännän käskystä poseerata traktorin kanssa. No sehän sopi mulle kun olen maalaiskollikin. Mitäs mieltä olette olisiko musta ainesta malliksi?
AA3.jpg?t=1187462409

AA4.jpg?t=1187462421

AA2.jpg?t=1187462436

Emännän mielestä pärjäsin paremmin kuin hyvin ja tulin nätisti traktorin luota pois ja sain valjaat päälle takaisin.
AA1.jpg?t=1187462448
Kumpa huomenna ei sataisisi eikä ukkostaisi. Niin pääsisi olemaan ulkona jonkun verran enemmän kuin tänään.