Tänään se pelkäämäni asia tapahtui. Olin normaalisti syömässä aamumuonia, kun tuo emännän äippä tallasi hännälleni. Totta kai minä kirosin ja jälkeeni jäi iso tuppo kauniita häntäkarvojani. Kuulemma vahinko, pah. Kai vaan tuo emännän äippä on niin kateellinen minun upealle hännälle ja sille, että me lähdetään ilman sitä emännän kanssa viikon päästä näyttelemään.
Eihän tuota karvamenetystä kukaan huomaa, paitsi minä olen joka päivä häntä karvani sukinut ja nyt niitä oli paljon vähemmän. Tässä tulee kiiree kasvattaa viikossa karvat takaisin. Nuo ihmiset kun eivt tajuakuinka suuri menetys tämä minulle oli. Tulivat vain lepyttelemään ja minä viisaana en sääliä halunnut vaan menin sängyn alle mököttamään ja nyt livahdin vain koneelle kertomaan tästä menetyksestä teille, ounou nyt emäntä tulee täytyy painattaa sängyn alle.
.