Kummasti tassuissa kihelmöi jo syksy. Sen vaan tuntee. Vaikka jotkut sammakothan ovat ennustaneet intiaanikesää syyskuuksi, mutta katsotaan, mun viikset sanoo, ettei semmoista tule.
Viikonloppuna oli kumman hiljaista kun pojat oli poissa ja emäntä. No Sirreä mä lohdutin sunnuntaina kun se ei oikein käsittäny miksi se ei päässy mukaan näytelmiin toiseksikin päiväksi. Mä sitten selitin, että siellä olis ihan liian kuuma ja kaikkee. Onneksi se ymmärsi sitten.
Nyt taas ollaan levätty ja emäntä on hoidellu koko viikonlopun rästihommia nyt semmoseen tahtiin, ettei ole edes kirjurina ehtiny toimimaan. Just no nyt se kuulema taas ehtii.
Emäntä päätti, että minäkin pääsen Orimattilaan sunnuntaiksi 9.9 näytelmiin. Ja sittenhän mulla on Porvoon näytelmät 29.9. Katotaan, sitten josko se kevään katastrofi näyttely olis unohtunut. Kun yhdessä kevään näyttelyssä vertailussa yks kissa sekos niin, että se kävi omistjansa kimppuun ja no se omistaja anto vähän liikaakin takasin, ja mulla meni siinä pasmat sekasin, kun mä en yhtään tykkää kun ihmiset menee yli valtuuksiensa. Jos joku kissa ei olis enää halunnu olla siinä olis ajoissa vetäny pois siintä, eikä odottanut, että se räjähtää. *huoh* Nyt mä olen sitten vähän murissu kaikille varotukseksi, että tietävät näyttää palvelijoilleen koska on tarpeeksi. Itse tuomarinpöydällä mä olen niin nätisti ja hiljaa, että, mutta tosta kevään hässäkästä mulle jäi vertailuun toi mumina..
No emäntä sanookin, että jos syksyn näytelmissä ei helpota niin pääsen pitkälle lomalle ja sitten katsotaan taas jossain vaiheessa olisko se unohtunu jo. :) Näyttelyissä kun käydän täysin kissanehdoilla. Sitä meiltä on täysin meidän emäntä.

Tänään me saatiin aivan ihanaa uutta lihaa kalkkunan palalihaa ja voi sentään se oli herkullista!! Nam nam.

Näin mä nukun ja rentoudun aina tossa hyllyllä.
ss-1.jpg?t=1188476316

Voi sentään, kun se Pappa tulis viekkuun...
sopai89.jpg?t=1188476372

Niin jos mä vaikka otan päikkärit ja näen semmosta unta, et olisin Papan kanssa hiirimettällä.
soa90.jpg?t=1188476407