Siis voi pojat, me saatiin tänään vihdoin kunnon ura putki, hukkaputki aivan mahtava agiputki. Koko ilta ollaankin sitä porukalla testattu. Siellä putkessa mahtuu vaikka painimaan ja sen putken päälläkin voi kävellä. Mainio piilo/väijytyspaikkakin se on. Mehän ollaan luvattu tuoda Lahteen esteet ja niinhän me tuodaan. pitäähän kisoissa kunnon esteet olla.
 Nemo se aamun aloitti kakomalla iiison karvapallon matolle. Melkein emäntä siihen aamulla astuikin. Hih hih.. Tyynekin muuten intoutui testaamaan putkea kunnolla, joten kyllä siintä pääsee isompikin kisu menemään. :)

Kova matsi me otettiinkin Nemon kanssa putkessa, tosin mä sen hävisin kyllä..
putkii.jpg?t=1169494093

Mutta toisen erän sitten mä jo voitinkin reilusti..
siiirre.jpg?t=1169494184

Pitihän mun näyttää mallia miten putkesta mennään..
sirreputki.jpg?t=1169494218

Jotainhan olen kuullut, että perjantai oli sitten puunauspäivä. Mä tosin säästyn suihkulta, vaik olisin halunnu kyll mennä vedel leikkimään. Ehkä mä pääsenkin livahtamaan pesuhuoneseen jossain välissä..