Mä olen ottanut nyt tämän koko näytelmä jutun ihan lunkisti, tänään ollaan syöty hyvää muonaa kuten aina ja nukuttu. Aamulla toisn ulkonilma jylläsi neljä tuntia eikä se ollut sitten yhtään kivaa. Emäntäkin valitti, kun ei saanut nukutuksi, kun me muka herätetltiin sitä vähän väliä kun oltiin kuulevinaan jotain. Nyt sitten emäntä sanoi, jotain, että se menee Nemon kanssa vain ylös nukkumaan, että saa nukutuksi kunnolla ennen näyttelyitä. Hassua kyllä välillä tuntuu, että nuo näytelmä päivät on rankempia tuolle emännälle kuin meille.

Nyt sitten pieni kissamainen opetustuokio.
Aloitetaan venytyksellä, se kuuluu joka päiväisiin juttuihin ehdottomasti.
venyy.jpg?t=1187968766

Sitten siirrytään vaativampaan eli haukotuksen alkeisiin.
Aluksi viikset pois tieltä ja suuta vähän auki.
ha.jpg?t=1187968794

Ja vielä enemmän
ha1.jpg?t=1187968828

Kunnes suu on niin auki kun voi
ha2.jpg?t=1187968844

Ja lopuksi söpöillään.
ha3.jpg?t=1187968864

Mä en tässä treenannu mun norjan kielitaitoja ne kun on vähän ruosteessa, katos kun mun tuomari on norjalainen setä. Emäntä kehuu kuinka hienosti mä annoin pestä ja puunata. Nyt tuoksun kuulema niin ihanalle ja olen superpehmeä.