Voihan pojat, niin mistähän sitä alottaisisi. Eilen me Sirren kanssa tosiaan oltiin Hyvinkäällä. Saatiin muuten tosi kivat häkkinaapurit, toisella puolella keikisteli aivan ihana Lily neitokainen ja Peku the kolli oli toisella puolella. Paljon nähtiin kamuja ja niiden orjia, eikun siis omistajia.
Karvamato on kyllä kova kolli, vaikkei se mikään kamalan suuri ole vielä, mutta egoa kyllä on juuri sopivasti.
karvi.jpg?t=1180884309

mato.jpg?t=1180884331

Päivä sujui mukavasti nukkuen ja poseeraten aina ohikulkijoille. Hyvin meni jo agilityn karsinnat, enkä mä olis malttanut lähteä radalta pois ollenkaan, mutta pitihän sitä paukkuja säästää finaalia varten. Kunnes itten vihdoinkin tuli tuomarille menon aika. Mä olin puunannut itseni juuri spivasti kun emäntä tuli hakemaan. Sitten mä esittelin itseni kunnolla sille tosi kivalle tädille ja kamalasti se musta tykkäs kuiskutteli mun korviin suloisuuksia ja kehui mua tosi paljon. Hih kirjottihan se mm. että mulla on erinomainen turkki ja, että oon erinomaisessa kunnossa ja suloinen oikein sydämmellä. ;) Eli mä tein sen minkä mä menin tekemäänkin eli hurmasin tuomarin. Tosin Lasse sitten hurmasi vielä enemmän, mutta hienosti mä tulin kakkoseksi.
Arvostelusta ja muualtakin otti tosi mukava Jari setä kuvia ja ne on täällä nähtävissä. On siellä muistakin kissoista upeita kuvia.
lunkistihakeissa.jpg?t=1180884773

Sit sai vähän aikaa huilia ja odottaa sen agilityli finaalin alkua. Vielä silloin ei ollu ihan niin kuuma, et tuuletin olis ollu tarpeen, mutta aika pian emäntä sen meille sitten laittoi hurraamaan ja viilentämään ihanasti.
Finaali meni tosiaan mageesti ja mä voitin! Sirre tuli hienosti neljänneksi mun neuvojen avulla. ;) Kyllä emäntä oli sentään musta ylpee ja sain mennä kraka kaulassa radan monta kertaa läpi. Sain ison pokaalin ja neljä kiloa ihania raksuja. *nam*
Sit me päästiin studio kuvauksiin! Vau se oli kyllä tosi magee yllätys emännältä. Sian poseerata pokaalin kanssa ja ilman, sekä Sirren kanssa. Sirrekin pääsi kyllä yksin poseeraamaan. Mä olisin voinu olla kuvattavana vaiks kuinka kauan. Emäntä niitä kuvia odottelee niin innolla ja tottakai mekin.
Matkaseurana meillä oli itämainen kolli ja siamilainen upea neitokainen, joten matkat sujuivat mainiosti. Kiitos vielä Saila tädille kyydistä!

Kotona sitten vedettiin kunnon rallit ja herkuteltiin.
Tänään sitten Sirre oli aamusta aika kuitti se kömpi emännän herättyä sen paikalle peiton alle nukkumaan pää tyynylle laittaen. :D
sirretyyli.jpg?t=1180885215

Ja mä sain poseerata sen pokaalin kanssa kotonakin, ennen kuin emäntä asetteli sen takan päälle muiden pokaalien joukkoon.
Enkös mä oo aika komee..
posee.jpg?t=1180885295

Sit mä päätin alkaa laulaan kissaserenaadin, eikös voittaja yleensä sen laula, vähän niin ku ihmiset maamme laulun?
chapion.jpg?t=1180885269

Nassu kohti uusia esteitä. ;)
uudetkorkeu.jpg?t=1180885283

Suuret tassutukset kaikille menestyneille ja muutenkin kaikille ihanille kissakamuille ja blogin lukijoille! Tästä se kesää voi alkaa...