Siis tänään mä täytän 6kk. Miettikää jäbät niin paljon jo. Emännästä aika on mennyt liian nopeesti, mut musta liian hitaasti. Katotaanpa sit ku täytän vuoden kuin iso oon. Olen kuulemma kasvannut tosi paljon ja olenkin jo nuori kolli enkä mikään pikkuinen, kuten emäntäkin sanoi. Sen vuoksi pääsenkin huomenna näytelmiin ja mulla on tapaaminen jonkun ruotsalaisen miehen kanssa se kuulemma tuomaroi minut. Mä olisin vähä mielummin menny jonkun kauniin daamin sylkkyyn, mut eihän sit tiedä kuin kiva toi tyyppi on. Sit pääsen agilityäkin kokeilemaan oikein pöydällä, vähä pelottaa yleisö kylläkin..
 Sieltä näytelmistä sitten saan kuulemma lahjanikin ja jotain emäntä höpöttää et saatta joululahjojakin jo ostella meille. Täytyykin vähän vinkkailla mistä pitäisin.
 Mut nyt täytyy mennä pörheltää taas et mä oon huomen hyväss kunnoss..
krsah.jpg?t=1165576839