Nuoriso tuossa ehtikin jo ilmoittautua.
Minä olen siis tällä hetkellä 13-vuotias, mutta mikään kalkkis en missään tapauksessa ole. Missään näytelmissä en ole koskaan käynyt enkä tule käymäänkään, koska tiedän olevani universumin kaunein kissa jo entuudestaan.

Minun tehtäväni on johtaa tätä laumaa ja pitää tuo kauhukaksikko asoissa. Se on kyllä vaativa homma, joka vie veronsa. Töykeästi on emäntä vuoden alusta asti ottanut 24/7 raksubaarin pois käytöstä ja alkanut säännöstelemään meidän ruokia. Kuulemma olen vieläkin liian tukeva, mutta pitäähän kunnon ladyssa olla jotain mistä ottaa kiinni, eihän kollit muuten tykkää.

Täällä olen ollut pomona nyt 5 vuotta, joista kolme vietimme Miion kanssa upeaa vuotta, halliten yhdessä. Mutta nykyisin Miio hallitsee sateenkaarisillalla, joten lauman johtamisen vatsuu siirtyi minulle. Tänne tulin siis 8 vuotiaana. Pienenä olin Kseyn hoiteissa aivan kuten Misse, mutta sitten pääsiin uuteen kotiin, jossa päätin perustaa perheen. Omista lapsisata Veera jäi minun kanssa elämään ja elikin kanssani, kunnes muutin tänne. Kuulemma lapseni on päässyt hyvään kotiin.

Mutta nyt täytyy taas mennä pitämään kauhukaksikolle kuria.
ylpesynttis.jpg