Täytyyhän mun myöntä, että olen jäänyt niiden temppujen opetteluun koukkuun ja agilitykin on niin mukavaa, että sitä voisi hyppiä ja pomppia päivät pitkät. Välillä emäntä nauraakin kun minä olen sen mielestä muuttunut jonkun verran kun olen laihtunut. No tottahan toki sitä jaksaa paljon enemmän ja täytyyhän niitä aivonystyröitäkin hieroskella aina silloin tällöin oikein kunnolla. Mikä olisikaan sitten mukavempaa kuin opetella uusi temppuja. Osaan antaa tassuja ja tassut laitta vaikka olenkin päälle jos emäntä niin haluaa. Niin ja luokse tulo juttua ole nopeuttanut kun laukkaan täyttä vauhtia aina emännän luo, mitä sitä suotta vain hölköttelemään. Tosin ei emännän mulle tartte kaikkia temppuja opettaa välillä mä näytän sille mitä olen oppinut. Esim nykiä tassulla puntista. :)
 Niin ja lihaakin olen oppinut syömään, sekä joitain märkäruokiakin. Kahdeksan vuotta kun söin vain raksuja niin kestää aikansa ennen kuin uskaltaa uusia makuja maistella. Kiitos vesiautomaatin ei enää ole semmoista ilkeää ongelmaakaan kuin ummetus.
 Mutta nyt minun täytyy mennä ottamaan kauneusunet ja näkemään Kirre kullastani ihania unia. Paljon pusuja Kirrelle!!
tyynetypsyk.jpg?t=1173521618