Semmoista mä kuulin ulkona kun käytiin valjastelemassa. Oli ihania tuoksuja ja linnut lauloi täyttä päätä, näin mä yhden pörriäisenkin sen semmoisen mikä voi kuulema pistää.. Mua semmonen ei onneksi ole pistänyt ei tule pistämäänkään kun mä kierrän ne kaukaa varmuuden vuoksi.
 Valjaslenkin päätteeksi pääsinkin sitten poseeraamaan rappusilla ilman valjaita hetken ennen kuin mentiin sisälle. Aah kyllä se aurinko lämmittää jo niin ihanasti, että se saa vanhemmankin kissan mielen aivan keväiseksi. Tänään olenkin sitten hyppinyt, huutanut ja vetänyt ritoloita nuorison kanssa kunnolla. Emännän mielestä ollut siis oikein energinen ja vauhdikas, sekä hassu.
 Mutta nyt täytyy taas mennä emäntää nykimään puntista, että muistaa kääntä lihat jotka on vedessä lämpenemässä.

Paljon pusuja ja haleja minun omalle ihanalle, komealle Kirrelleni! <3
TYynekaaa.jpg?t=1174842700