Niin sainpa näytelmissä uuden lempinimen, jonka tuomari minulle antoi. Jotain se höpötti myös, että minulla on niin viaton ilme. No kiltti neitokainenhan minä olen..ainekin joskus. Turkistani se tykkäsi paljon, ja kehui minua hyvänkokoiseksi neitokaiseksi. Tosin hiukan ujoksi, se johtui kyllä niistä kuulutuksista joita huudeltiin just siihen aikaan kun olin pöydällä, kattelin niin enpä ollut ainut kisu kenen korviin ne kuulutukset kävi pahasti.
Misarv.jpg
Kovassa porukassa tulin hienosti kolmanneksi, josta olen erittäin ylpeä. Agilityssäkin tulin 12 olin muuten koko kisa porukan vanhin, vaikka enhän mä vielä edes mikään vanha olekkaan. :)
Omassa häkissäni olin tyynyn alla, siellä kun oli niin mukavann lämmintä välillä toki kurkistelin, missä se emäntä on.. Niin ja mietiskelin uusia metkuja... ;)
mishk.jpg
Sainhan minäkin hienon pinkin ruusukkeen, se sopikin mainiosti häkin sisustukseenkin.
hkit.jpg