Meidän kiipeilypuu toimii hyvin kerrostalonakin. Siinä kun on juuri sopivasti neljä tasoa, jokaiselle yksi. Tänään me päätettiinkin ottaa päiväunet porukassa. Joskushan joku kysyi kuinka hyvin me porukassa tullaan toimeen, niin tämä kuva kertoo kyllä kaiken, me ollaan kaikki toistemme kamuja. Vaikka joskus jotain pännisikin toisen maukuminen tai hotkiminen, ollaan me aika tiivis jengi.
kerrostalo.jpg?t=1187173724

jengikoossa.jpg?t=1187173839

Emäntä hihitteli, että jako on selvä pehmoturkit eli Misse ja Sirius oli ylenäpänä ja me Tyynen kanssa jaetiin viileämmät paikat. Rouva päätti vallata ton teltan, mikä sopi mulle ihan mainiosti.
Toi valkoinen alusta mikä on Sirren alla on meidän riippukeinu  näyttelyhäkkiin ja se on kuulema "hajustumassa" nyt ja siintä puuttuu haatkin. Se on muuten tosi ihanaa kangasta. Mä en malttais millään odottaa kunnes pääsen kokeilemaan sitä näyttelyhäkissä. Vielä vähän yli viikon mä joudun oottamaan.

Eilen mä sain pitkästä aikaa mun lempiherkkua nimittäin ison kalkkunankaulan kuivatun semmoisen. Ai että oli ihana jyystää kunnolla semmoista. *nam* Onneksi emäntä on tilannut niitä nyt pari lisää lihasatsin mukana niin pääsee jatkossakin herkuttelemaan ja samalla tää on hyvää työtä hampaille.
namamma-1.jpg?t=1187174030
arrkk.jpg?t=1187174111

Viime yönä kyllä salamoi ja ukkosti siihen malliin, että Sirius kävi herättämässä emännän ylös kattomaan tilannetta, onneksi se ukkonen ei osannut meille.
Nyt täytyy mennä vahtimaan noita linjamiehiä ne häärää taas jotain tuolla ulkona.