Minun ehdoton lemppari lelu tällä hetkellä on rinkula. Sitä on niin hauska viskoa ympäri ämpäri, noutaa emännälle heitettäväksi, uittaa vesiautomaatissa ja vaikka mitä.
Kaiken lisäksi tää mun rinkula on emännän väsäämä ja tälläsen osaa varmasti poropeukaloisinkin tehdä parista piipunrassista, kerran kun meidänkin emäntä. Nyt mulla on näitä jo muuta lisää totta kai osa on jengin väreissäkin. ;)
Agarua.jpg?t=1184694070
Tässä mä just selitän kuinka kiva lelu toi on.
Agau.jpg?t=1184694237

Tänään oli kyllä mahtava päivä kun arska paistoi muutaman sadepäivän jälkeen aivan ihanasti. Oli niin lämmintä ja mukavaa. Tosin minä en mennyt ulkoilemaan kun otin kunnon päikkärit verannalla aurinkoa ottaessa. Päivystin mä välillä mitä muut puuhaili valjastellessa.
Enkös mä olekkin tosi tonttu tomeran näköinen. :)
aylappaa.jpg?t=1184694409