Emäntä kaiveli kuva-albumiaan ja löysi musta aika metkan kuvan. Olin juuri nähnyt ensimmäistä kertaa raitahyeenan eikä se ollut yhtään ystävällisen näköinen vaan aika pelottava. Mä kun olin vielä ihan pirpana.
Kaikki vaan nauroi kun mä olin kuulemma niin hurjan näköinen ja täynnä sisua. Niinhän mä olen vieläkin neiti täynnä sisua, niin ainekin emäntä sanoo..
misseshikinen.jpg?t=1169324723

Nykyisinkin välillä murisen sille raitahyeenalle. No onhan se iso edelleen ja ihan hyeenan näköinen ja olen nähnyy avarasta luonnosta mitä ne hyeenat voi tehdä. Enkä mä voi riskeerata yhtään karvaa sen hyenaan takia. Tosin Nemohan on sen kanssa niin hyvää pataa, että väittää, ettei se hyeenaa halua mitään pahaa tehdä vaan tutustua..Pah sanon minä koko juttu haiskahtaa pahalta..
 Nyt onkin ollut mukavaa katsella ikkunalaudalta ulos, kun tirput käy omenapuussa. Saan kuulemma ollakkin ikkunalaudalla kun minä harvoin kukkiin tassuillani kajoan saati sitten että likaisisin suuni..
multatta.jpg?t=1169324882