kuningatar14.jpg?t=1181663253
Niin se vaan on, että vuosi vuodelta me jokainen vanhetaan ja tänään on mun synttärit. Emäntä oli tökerösti aampäivän kaupungilla ja kävi jossain verenimijälläkin. Mutta korvasi hyvin sitten kun tuli kotiin herkkujen kera. Me saatiin herkkuraksuja päivälliseksi ja näin että illalliseksi on herkullista lihaa kaapissa *nam*. Lisäksi pääsin virallisiin synttärikuviinkin, mitkä emäntä otti ja heti sen jälkeen ja sen yhteydessä sain ehdä temppuja. Voi se oli tosi kivaa. Sai nuorisokin tempputuokionsa jokainen, enhän minä ole mikään itsekäs synttärisankari.
Tässä mä annan tassua omalle Kirre kullalleni suudeltavaksi. ;)
uskollinentyn.jpg?t=1181663284

Kulunut vuosi on ollut aivan ihana, mikä parasta olen löytänyt sielunkumppanini Kirre kultaseni <3, joka antoi aivan ihanan syntymäpäivälahjan, tekin voitte sen käydä lukemassa täällä.
Voi sentään voisiko elämä olla ihanempaa, kaiken tämän lisäksi olen vielä laihtunut melkein kaksi kiloa viime vuodesta, kiitos säännöllisten ruoka-aikojen ja lisääntyneen liikunan jatemppu tuokioitten, niin agilityä unohtamatta.
ulpea14.jpg?t=1181663368

tyynekaun14.jpg?t=1181663394

Mutta pistetäänpäs sitten yhdessä tassuilla koreasti, eikös. Minä ainekin haen kultaseni Kirren tanssimaan.
14.jpg?t=1181663441

koreasti.jpg?t=1181663487

Sitten tanssien jälkeen voidaan käydä yhdessä löhöilemään.
tynn1.jpg?t=1181663528

Niin ja kissakamuille on tarjolla lihaa ja kalaa, hyla-kerman kera ja orjille sitten kahvia ja pullaa. Me ei nyt isompia tajoilua laiteta, ettei kamujen linjat ihan kuheesti kärsi kun mun ja Sirren synttärit on niin lähekkäin. :)