Hmm. Minä olen tässä mietiskellyt, että huomenna tule minulla jo kolme vuotta täyteen. Kyllä kolmeen vuoteen on mahtunut niin paljon ihania juttuja että, mutta yhtä tässä alkaa neito kaipaamaan. Nimittäin omaa kulta mussukkaa.. Kauan minä olenkin malttanut olla sitä kaipaamatta, mutta jotenkin tuntuu siltä, että nyt olisi aika löytää oma kolli. Täytyy myöntää, että erästä kollia mustavalkoista sellaista olen katsellut jonkin aikaa jo sillä silmällä, semmoista kunnon agenttia, joka varmasti pystyisi hyvin suojamaan tällaistaveikeää neitoa. ;) Ehkäpä kolli itsensä tuosta jo tunnisti jos ei niin täytyy antaa vielä lisää vinkkejä myöhemmin.
 Pojat ja Tyyne ovat olleet aika hiljaisia huomisesta, mitäköhän ne suunnittelee ei kai ne vaan ole unohtaneet minun synttäreitäni. Tuomari setä minua jo sunnuntaina onnittelikin. Kyllä ainekin emännän pitäisi muistaa. Mitään erikoista lahjaa en odota kun ollaan saatu niin monta ihanaa juttua vähän väliä. Jotakin herkkuruokaa olisi kyllä kiva saada ja piitkä valjastelulenkki metsässä.
 Mutta tässä pari kuvaa minusta ottamassa aurinkoa, ommattu agentilleni. ;)
paism7.jpg?t=1178010890

paism4.jpg?t=1178010929

paism2.jpg?t=1178010941

Oi agenttini toivottavasti kuulet maukumiseni..
paism1.jpg?t=1178010955