Nyt on tuo nuha lakanut helpottamaan meissä pojissa. Plikoilla on vielä nuhaa vähäsen. Joten parempaan suuntaan ollaan menossa hyvää vauhtia.
Tässä on kyllä yksi kuume mua jo vaivannut, nimittäin näyttelykuume. Emäntäkin on sen huomannut minussa, kun pusken ja keikistelen kuin viimeistä päivää. Niin ja vieraille erityisesti. ;) No osaanhan mä kaikki vieraat hurmata, kukapa ei muhun ihastuisi. Jotain emäntä huutelee, että olen vähän liian itsetietoinen, pah olen juuri sopivasti. Tiedän, että olen komea, joten miksi en sitä näyttäisisi.
Tänään pistin emännän lujille yläkerrassa en rauhoittunut ennen kuin emäntä tajusi ottaa agility esteet esille ja sain mennä pari kierrosta se helpotti vähäsen
Mutta emäntäpä tarttui tähän mun kuumeeseen ja lupasi, että me pojat päästään näytelmiin elokuussa yhdeksi päiväksi! Jeees! Sirren kanssa kilpaillaan samassa sarjassa ihan sovussa. Ollaanhan me molemmat niin komeita, että siinä on tuomarit ihan pyörryksissä. ;)

Tässä nyt muutama upea kuva Hyvinkään näyttelystä, jotka on ottanut JarZa, hänelle suuri kiitos upista kuvista!!

Kass näin puree mun charmi..
kuva_144JJJ.jpg?t=1182967523

Ja näin voi poseerata agilityradalla ihailijoille ja kuvaajille.
kuva_046JJJ.jpg?t=1182967646

kuva_179JJJ.jpg?t=1182967756

Täytyyhän mun pari kuvaa Sirrestäkin laittaa, ettei sille tuu paha mieli.

Tässä se harjoittelee näyttelyasentoaan, joka on erilainen kun mun iiisoo venytys, se diggaa olla vähän kasemmassa.
kuva_197JJJ.jpg?t=1182967805

Agility radalla se on vähän liian keskittynyt, mutta ihan kehitys kelpoinen. ;)
kuva_081JJJ.jpg?t=1182967855

Mutta sangen maistuvia nuo näyttelypäivät ovat myös Sirrestä.
kuva_018JJJ.jpg?t=1182967900