Aamulla päästiinkin Missen kanssa ulos harjoittelemaan luokse tuloa ja paikallaan oloa. Ei me kauaa siellä oltu ja minä tein vain luokse tuloja ja yhden istumisen, en minä kauempaa ulkona ollu. Emäntä kehu kuinka hienosti osasin tulla suoraa päätä, vaikka Misse yrittikin mua harhauttaa viittomalla ihan väärään suuntaan mua, pah minä me tuollaisiin häiriötekijöihin. Niih. Misse osas olla nätisti paikallaan ja tuli sit samaa matkaa sisälle. Pojat huuteli meille neuvoja kans tai yritti ikkunan läpi huudella mut ei sieltä kuulunu kuin pari sanaa kateellisia vain taisivat olla.
 Nyt täytyy mennä lepämään niinhän aina kuuluu tehdä, etät opit menee varmasti paremmin perille. ;) Huomatkaa muuten mun keskittynyt ilme, mä aina keskityn kunnolla harjoituksissa, eikös sitä niin pidä tehdäkkin.

tyynetulee.jpg?t=1172402411
Tullaan..

tonne.jpg?t=1172402669
Misse yritti huijata mua näin törkeesti...

tytt.jpg?t=1172403133
Vaan eipä saanut minua huijatuksi..