Hih niinhän minä vaan spurttaan. Aivan ihanaa jahdata pajukeppiä ja vaikka kuvasta ei näy mulla on kyllä valjaat, emäntä laittoi tänään vielä niihin semmoisen kevyen putkilon, missä on mun nimi ja emännän puhelinumero kaiken varalta kun ei sitä koskaan tiedä. Parempi ottaa vain varman päälle.
tulleee.jpg?t=1184351428

 Nyt mä sain sut.
NNloikkaa.jpg?t=1184351546

Jotain tuo emäntä hihittelee, että tässä kuvassa mä näytän ihan kegrurulta. Pah enhän mä oon komee vauhti poika vaan. No okei näytän mä vähän siltä australian asukilta.
Nguru.jpg?t=1184351578

Nöpökin haluaa tervehtiä teitä. Nöpö on meidän iki oma marsu maskotti, tai mersuksi, kuikuttimeksi me sitä sanotaan. Se on tosi kiva kamu. Mä saan aina pestä sen korvat kun se makoilee emännän sylissä. Sillä on yläkerrassa julmettu lukaali, mä on telkussa nähny, et yleensä sen kokosissa häkeissä on kolme marsua. No kyllä se ansaitseekin elää leveästi. Pikkuinen on huijannut syöpääkin ja rouskuttaa eteen päin tomerasti vaikka ikää on jo kunnioitettavat 5v 7kk.
nopo.jpg?t=1184351676

Tässä vielä bonuskuva joka sopii hyvin tunnelmaan.
hp.jpg?t=1184351875