Ulkona tuulee ja tuiskuaa. Lunta ja räntää tulee vuorotelleen, onneksi saan olla sisällä ja katsella kuinka puut heiluu tuuleessa ja linnut käyvät syömässä. Olisi kamalaa jos joutuisin olemaan ulkona. Kyllä mä kävin ulkona tossa pikaseen sen verran, et emäntä sai pari kuvaakin, mutta sitten mä juoksin jos ielt kaameest ilmasta sisälle ja kovaa!
 On se hyvä et emäntä vei sen mustan kollin eläinparkkiin ja nyt se on jo paikallisen eläinsuojeluyhdistyksenkin sivuilla. Joten kyllä se tulee saamaan hyvän kodin, eikä sen tartte enää ulkona kuljeskella ilman päänmäärää.
 Kyllä vaan se oma koti ja emäntä, sekä tietysti ystävät ovat korvaamattomia, niin hyvää ruokaa unohtamatta. Nyt täytyy mennä makuupussin sisälle köllimään ja kuuntelemaan tuulen huminaa...
ensilumimisse.jpg

Pakkohan mun on nyt lisätä, että käytii uudestaa emännän kanssa ulkona ja nyt se tajus, et tarviin sen villapaidan päälle, ettei toi mun hieno turkki kastu. Sitte me oltiinkin pitkän aikaa ulkona kunnes sitte emäntä vei mut sisään, jotai selitti ettei se tulis kipeemmäks, joten totta kai mä sit suostuin. Mutt toi villapaita oli just hyvän värinenkin mä niinku sulaudun melkein tohon ympäristöön ja kyttäsinkin yhtä tipuu, mut sit se pääs karkuun kun emäntä sähläs koko homman.. Nyt täytyy taas mennä lämmittää sitä ja kattoo telkkuu tänää tulee avara luontokin..
jahti.jpg