Siis emäntäkin yllätty kuinka mä olin innokas hyppäämään esteitä. No sehän on mukavaa saa herkkuja ja liikuntaa juuri sitä mitä minä haluan siis. Eihän se oo ikinä tollasii kunnon esteitä rakentanutkaan vaan sellaisii ihmeellisiä hökötyksiä vaan. Sis nyt kun se ryhditäydyn ja väsäs kunnon esteet niin totta kai mäkin sit ryhdistäydyn. Nuorisokin jäi vaan kattelemaan kun mä suoritin ne estett leikiten. Me saadaan lähiaikoina lisääkin esteitä niin se ainekin lupas. Nää estett on kuulemma osa joululahjaa joka me saadan jo tällee ennen joulua niin voidaan treenailla porukalla.
 Oonhan mä kuunnellu nuorison juttuja isost yleisöst ja esteradast, mut tää on paljo kivempaa touhuu ilman suurta yleisöä. Emäntä otti must videonkin kun meen niin hienosti tot rataa. Tottakai mun piti sit vähän emäntää nolata ja meinasin aluks kieltäytyä siint hyppyesteet, mut sit mä luovutin kun halusin olla emännän mieliksi. Tyynen agilityvideo.
Täs viel pari kuvaa must radalla. ;)
Jokotyn.jpg
"Joko saa tulla?"

valmistaamtyn.jpg
"Viitsiskös hypätä..?"

hyyppytyn.jpg
"Iiiso loikka!"