Ihanaa kun pääsee kunnolla lenkkeilemään talven tauon jälkeen.
Eilenkin käytiin emännän kanssa pitkällä lenkillä. Jotain emäntä huutelee, että melkein kahden kilsan lenkillä. Niin ja minä pidin vauhtia yllä koko ajan hölkkäämällä. Pitihän sitä välillä pysähtyä haistelemaan mielenkiintoisia hajuja tai maistelemaan maistuuko ruoho hyvältä. Iltasella käytiin kun päivällä oli aivan liian kuuma lenkkeilyä ajatellen.
Kyllä mua sitten ihanasti janotti ja nukutti lenkin jälkeen. Emäntä on ollut niin ylpeä kun olen käynyt hienosti hiekkalaatikolla pissalla jo muutaman päivän. Hih paras juttu on se, että saan kalkkunaleikettä aina kun käyn veskissä, voitteko kamut kuvitella ihan joka kerta. Pienestä se emäntä tulee iloiseksi. Vielä kaksi päivää antilooppeja on mun syötävä sitten on kuuri ohi. Niin ja mikä parasta mä pääsen Sirren kanssa lauantaina näytelmiin! Niin ja nään sen varmasti kaunottareksi kasvaneen siamilaisen neidonkin ja jokin nuori itämaisherrakin meidän kanssa matkaa Hyvinkäälle, joten juttuseuraa pitäisi riittää. ;)

tulee.jpg?t=1180426237

lenkki.jpg?t=1180426260

Meinasinpa unohtaa, että kävin ihastelmassa traktoria taas. Siellä paripyörien sisällä mä sain mainion idean nimittäin kissojen juoksupyörästä se vasta olisi upee juttu..

nemokevat1.jpg?t=1180426334

Mutta pitihän mun tottakai poseeratakkin.
nemokevat.jpg?t=1180426372