Niin emäntä on hössöttänyt tästä joulusta jo vähäisen ja eilen se oli melkein koko valoisan ajan ostoksilla. Mystisesti ne paketoidut lahjat se piilotti. Ihan varmana osti meillekkin jotain, vaikka on sanonnut että herkut saa meille riittää. Pah ei se voi olla ostamatta meille lahjoja.
 Huomenna tulee täti käymään ja tuo lahjojakin ehkäpä. Se tykkää musta hirmuisesti ja emäntä tekikin sille lahjaksi kassin jonka edessä kaunistelen minä. Minä kun olen tätien lempikissa. ;) Emäntä varmaan siintä kassista voi ottaa kuvankin, kun se teki niitä kaksi, toisen jättää omaan käyttöönsä.
 Pipareita emäntä on myös luvannut tehdä kissamuoteilla kuulemma saa nähdä onnistuuko se..Epäilen syvästi. Joulukuusi saadaan sisälle!!!Jipiii! Viime vuonna meillä ei sitä ollutkaan, tosin nyt sitten se tarkoittaa mulle ekstra vuoroja kun joudun vahtimaan poikia, ettei ne vaan kaada sitä. Sitten ei kuusta varmankaan ensi vuonna saada.
 
 Emäntä on jännittänyt sitä Apu -lehden juttua, että millainen siintä kokonaisuudessaan tuli. Että onko sillä hiukset hyvin kuvissa, pah siis eihän sillä oo väliä minkä näkönen palvelija on kun me ollaan pääosassa sitä mä olen sille toitottanutkin koko ajan, jos se vaan suostui kuuntelemaan niin ehkä se rauhottuis.
 Raitahyeenakin tulee jouluksi meille. Emäntä on sille kuulemma hankkinu lahjan ja toisen pitäis tulla pian..Mutta en mä voi paljastaa enempää kun se raitahyeena voi lukee tät blogii, sithän se ei olis joululahja jos se tietäis mitä se saa...
 Kyllä tää hössötys vaati veronsa. Me kun autettiin emäntää paketoinnissakin tosin vahingossa revittiin sitä lahjapaperia ja yritettiin varatsaa nauhaa, mutta se nauha on kuulemma vaarallista. Viime joulun amä ehin hotkii sitä kunnes emäntä toi ihme litkuu ja mä oksensin sit heti..yöks..Mä en haluu semmosta enää. Mutta nyt täytyy käydä kauneusunille, että jaksaa taas hössöttää...
miss7.jpg?t=1166524240%C3%82%C2%A8