Tänään oli upea ilma ja päätin emännän mieliksi poseerata oikein nätisti, no en mä rumasti osakkaan emännän mielestä poseerata. Siinä ulkoillessa mietiskelin myös omaa rohkeaa kultaani Pappaa, joka on rohakistunut ja ryhtynyt ulkovaltakunnan kuninkaaksi. :) Kyllä se vaan on niin komea ja rohkea. Yhdessä me ollaan aika tyrmäävä pariskunta. <3
Romantisten ajatusten lomassa, minua vaivaa edelleen kamala levottomuus kun ukonilma on tulossa, minä tunnen sen tassuissani ja viiksissäni, että yöllä tai viimeistään aamulla paukkuu ja salamoi. Tuo ukkonen saa minut aina sellaiseksi sähikäiseksi tai joskus vuorostaan ihan veteläksi, koskaan ei tiedä miten se vaikuttaa.
Nyt me ollaan muuten koko porukka terveitä ihan emännänkin mielestä. Joten lähiaikoina on tiedossa madotus kunnon matolääkkeellä ja sitten loppukuusta vuosittaisille rokotuksille meno. Me ollaan jo etukäteen tsempattu Tyyneä, että se sitten antaa nätisti ottaa verinäytteen.
Hih olen minä ehtinyt jännitys sarjaakin katsomaan meinaan semmoista ihme rikostutkija juttua NCID ei kun NCIS se on kiva ohjelma kun siinä ne ihmiset liikkuu aina tosi nopeesti. :D Emännän mielestä olen hassu kun katselen sen kanssa sitä ohjelmaa, mutta minkäs teet se vaan on niin jännä. Pah eikä emäntä varmaan uskaltaisi edes katsoa sitä ohjelmaa ilman mun tausta tukea. Sirius hoitaa ton tausta tuen aina kun emäntä kattelee tietsikasta semmoisia sarjoja ja elokuvia.

Tässä nyt mun kaunotar kuvat. Ommattu Papalle! <3

AAkaunoattataa.jpg?t=1183832406

Akaunotar3.jpg?t=1183832745

Akaunotarmis.jpg?t=1183832756