Voi sentään miten paljon on kaikenlaista tapahtunut. Eilen meidän piti jo tulla tänne tassuttelemaan, mutta sitten ukkonen pilasi suunnitelmat.
Me ollaan kovasti juteltu nyt, tosin minähän oeln se perheen suurin höpöttäjä, emännän jälkeen. ;) Mutta nyt muutkin ovat vähän kesän alkaessa innostuneet jutustelemaan.


Tässä vielä toinen jutustelu video, jossa Misse neitokainen sitten vähän jo meitä komentaa olemaan hiljaa..



Emännän kanssa olen ollut ulkona piitkiä aikoja, nyt kun se vihdoinkin tajusi laittaa minulle pitkän liekan pihaan. Ei tarvinnut edes ostaa kun se löysi hommaan sopivan narun kaapista. Nyt voi sitten päästellä kunnolla pihassa ja emäntä saa lukea rauhassa välillä silmäillen.
Paras juttu oli kyllä kun me emännän kanssa eilen oltin ulkona valjastelemassa, yhtäkkiä rusakonpoikanen loikki ihan lähelleni ja minä tottakai menin häntä pystyssä pupua tapaamaan. Emäntä piti kyllä flexin koko ajan kireällä, etten olisi päässyt sille tekemäänkään pahaa. Mutta enhän minä mitään sellaista siinö me istuttiin vierekkäin ja haisteltiin vähän aikaa kunnes se lähti hitaasti loikkimaan metsään. Siis voi pojat mä sain uuden ystävän siltä istumalta. Nyt olen tänäänkin sen nähnyt se pomppi pihalla taas ja söi voikukkia. Ruohonleikkuri ala nature. :) Misse nauro mulle kun kerroin ton jutun sano, mua pehmoksi. Pah en mä mikään pehmo ole vaan kiltti kolli. Se rusakonpoikanen toi mieleen rakkaan kani ystäväni Tupun jo loikkii nyt vihreimmillä niityillä. Sen kanssa oli niin mukavaa juosta ja leikkiä. Harmi vain, että emäntä ei saanut minun ja rusakon kohtaamisesta kuvaa, kun se oli jättänyt kameran sisälle. Siintä vasta olisi tullut upea kuva. Nyt emännällä on kamera ollut aina mukana.
ksakolli.jpg?t=1181577693

Tässä nyt vielä kuva minusta ja Tupusta.
kaninm.jpg?t=1181577892

Muutamia varmaan kiinnostaa meidänm punnituspäivän luvut. ;)
Tyyne 5,8kg
Sirius 4,5kg
Nemo 4kg
Misse 4kg