Eilen aamulla oli rouva jo pissinyt ohi laatikon kahdesti, mutta ajattelin sen johtuneen likaisista vessoista kun rouva on niin tarkka niiden suhteen. Mutta tänä aamuna laatikot olivat juuri siistityt kävi rouva taas pissillä ohi laatikon kahdesti. Soitin vakio ell ja kappas hän ei ole tavoitettavissa juuri nyt torstaina ja perjantaina. Sitten valitsemaan ell jolle soittaa yksi sellainen löytyi ja hän kehotti tulemaan jo tänään pissinäytteen kera. No minä olin ne lammikot jo kerännyt heti pois, niistä olisi saanut näytteen jos toisenkin.. Nyt on pukkarinlaattialle laitettu muoveja ja kyttäys on päällä, kauhakin tarpeen tullen valmiina ja purkki. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan näytteenotto varten.
Tyyne on kyllä muuten aivan oma itsensä syö ja juo normaalisti, mutta jokin tuossa mättää olisiko rouvalla pissitulehdus vai mikä? Se selvinnee toivottavasti jo tänään.

Vinkkejä ei enää tarvitsekkaan, rouva on kyllä liiankin viisas. Vein sen pukkariin, odotin kauhan ja purkin kanssa. Tyyne mulkoili minua ja katseli muovia, mihin se oli aikaisemmin pissannut nyt. Minä sitten vähän leikilläni sanoin pissa, mitä rouva tekikään meni hiekkikselle kaivoi vähän ja alkoi lorottamaan, minä sain kauhan juuri sopivasti alle. Tuli ainekin tarpeeksi iso näyte. Liian fiksu rouva, eiv oi muuta sanoa. Ei ollut moksiskaan vaikka laitoin kauhan alle.
 Aika saatiin 14.30 ja näytepurkki odotteleekin sen aikaa sitten jääkaapissa.
tynpakpos.jpg?t=1176964571