Hups hei, kyllä on vauhtia riittänyt ja ollaan saatu keikistelläkkin ihan mukavasti. Vaikka olenkin jengin vanhin niin ei se minun menoani haittaa vakka moni sen jo etukäteen tietääkin. :) Mutta kyllä minussa virtaa riittää joskus kuulema vähän liikaakin emännästä. Tänään emäntä kävi humputtelemassa ja toi tuliaisina sopivan hula aka hyppyrenkaan, joka sopii mainiosti myös sisäkäyttöön pienemmän koon vuoksi. Olen sitä jo toki testannut. Siintä ei vielä kuvia ole, mutta emäntä on oikein kuvannut kamera sauhuten mitäs se nyt sanoikaan 500 kuvaa ottanut nyt kolmessa päivässä. :D Nyt kun se sai sen vähän paremman kameran taas huollosta tai siis ihan uuden samanlaisenhan se sai tilalle.

Eilen emäntä olikin möllitokossa ns. puoli sihteerinä ja kuvaajana ihailemassa upeita koirakoita.
Kuvassa aivan ihana hovawart.
tokokin.jpg?t=1184096997

Tässä nyt tämän päivän satoa minusta.

Olen ylpeä kuningatar, enkä kamalasti tykännyt tosta kukka seppeleestä, kun taas Misse oli prinsessana oikein iloinen siintä. Mutta Misse saa ne kuvat esitellä itse. ;) Josko mä nyt sitten yhden kuvan Missestäkin jo etukäteen julkaisisin Papan mieliksi. ;)
MisseSS.jpg?t=1184097103

Tseppeleel.jpg?t=1184096521

Sangen makoisaa oli temppujen teko ja poseeraus.
Tslurp.jpg?t=1184096609

Tää oli ihan mahtava temppu. Mä oon nähny kuinka isot leijonat ja tiikerit tekee samanlaisen tempun ja se näyttää sangen makeelta! Ja se olikin aivan mahtavaa, emäntä vaan ei meinannut pysyä kameran kanssa perässä.
Tloikka.jpg?t=1184096664

Tpomp.jpg?t=1184096702

Rmenee.jpg?t=1184096743

Aivan ihania kesäiiä tuoksuja ulkona riittää ja niitä voisi haistella päivät pitkät kyllästymättä.
Nuuhtt.jpg?t=1184096838

Paljon suukkoja ja haleja ihanelle Kirrelleni!
TTyyne.jpg?t=1184096925